Prekių katalogas

Įrankių remontas / karūnų restauravimas

  • Esant garantiniam ar negarantinima prekės gedimui, prašome pristatyti arba atsiųsti kurjeriu šiuo adresu:

    Deimantinių karūnų restauravimui galite atvežti į prekybos saloną arba atsiųsti per kurjerį nurodytu adresu:

    Monteza UAB

    Adresas: Riterių g. 4, LT-08248 Vilnius
     

    Tel. +37069932315

     

    Prekių garantinės sąlygos:

    PREKIŲ GARANTIJA:

    Prekėms taikoma 12 mėnesių garantija nebent nurodyta prie produkto kitaip.
    Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, mūsų autorizuoti gamintojo aptarnavimo centrai ją suremontuos arba pakeis į naują prekę– tereikia pateikti prekės pirkimo dokumentą.
    Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.

    Garantija nėra taikoma:***

    prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
    prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
    prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
    prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
    prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;***
    kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
    jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
    jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
    gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
    susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
    informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
    operacinėms sistemoms, ar kitai programinei įrangai.
    ***Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.
    *** Kilus klausimams dėl įgaliotų gamintojų servisų prašome rašyti info@monte.lt.

    Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tokiu atveju iš autorizuoto aptarnavimo centro Jūs gausite pažymą, kurią pateikus mūsų parduotuvėje su pirkimo dokumentu, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę.

    Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti, nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą), nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu, sumažinti prekės kainą arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą. Pasirinkus du pastaruosius variantus, kartu su pirkimo dokumentu pristatykite mums autorizuoto aptarnavimo centro pažymą apie tai, jog prekės gedimas yra garantinis. Jei nuspręsite prekę remontuoti, pasakykite apie tai Jus aptarnaujančiam autorizuoto aptarnavimo centro specialistui.

    Atkreipkite dėmesį, kad:

    visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
     

  • Prenumeruok ir laimėk

    Draugaukime soc. tinkluose!